0
0

Умови оформлення замовлення

Для оформлення Замовлення необхідно вказати фактичні контактні координати Клієнта в Інтернет-магазині.

Продавець не несе відповідальності за достовірність інформації, що надається Клієнтом при оформленні замовлення.

Замовлення Клієнта може бути оформлений в Інтернет-магазині.

Після оформлення Замовлення Клієнту надається інформація про очікувану дату передачі Товару Клієнту.

Якщо Клієнтом оформлений Замовлення на Товар в кількості більшій, ніж є в наявності у Продавця, Продавець інформує Клієнта шляхом направлення повідомлення месенджерами, по електронній пошті або по телефону, зазначеним Клієнтом при реєстрації, про те коли буде & nbsp; відсутню кількість Товару. Клієнт має право погодитися прийняти Товар в кількості, що є в наявності у Продавця, або анулювати дану позицію Товару із Замовлення. У разі неотримання відповіді Клієнта протягом 3 днів після повідомлення, Продавець залишає за собою право анулювати даний Товар із Замовлення.

Товар представлений в каталозі через фото-зразки і текстовий опис, що є власністю Інтернет-магазину.

Представлені фото-зразки містять один і більше видів товару певного найменування і текстову інформацію: опис, характеристики, розміри, ціна за одиницю продукції, мають відомості про основні споживчі властивості товару

Деякі Товари можуть відрізнятися від представлених на фотографії, а саме відтінок, малюнок на корпусі обладнання, колір корпусу і т.п. У разі виникнення у Клієнта питань, що стосуються властивостей і характеристик Товару, перед оформленням Замовлення, Клієнт повинен звернутися до Продавця.

Не пізніше 1-ї доби, після передоплати, у разі анулювання передплаченого Замовлення, сума передоплати повністю повертається Продавцем Клієнту узгодженим сторонами способом, пізніше 1-ї доби - клієнт зобов'язаний викупити замовлення.

icon_viber icon_teleg icon_whatsapp icon_callback icon_email