Гарантія
Умови гарантійного та сервісного обслуговування:
- Усунення несправності товару (сервісне обслуговування)
- Обмін продукції, в разі якщо усунення несправності неможливо;
- Повернення грошових коштів на ваш баланс, в разі якщо сервіс і обмін неможливий;
Заявка на гарантійне обслуговування товару обробляється протягом 14 днів, без урахування термінів доставки.
Електричні елементи, які можна встановити без пайки
Термін гарантії становить 1 місяць з моменту отримання замовлення і передбачено для всіх електромеханічних елементів, які підключаються за допомогою електромеханічних контактів. Такими елементами вважаються сенсорні екрани, дисплеї, шлейфи, клавіатурні плати, акумуляторні батареї, камери та ін.
Гарантія не діє у випадку, якщо:
- Є сліди установки, експлуатація, клею, будь-які механічні, теплові або іншого роду пошкодження;
- Відсутні захисні плівки, штампи, упаковки, наклейки, маркування, прокладки, адгезивні плівки, пошкоджені захисні пломби;
- Наявні сліди пайки;
- Внесені фізичні зміни в складові та конструкційні деталі;
- Стік строк гарантії запчастини.
Увага!
При отриманні посилки уважно огляньте упаковку и сам товар на наявність механічних пошкоджень!
Гарантія на такі товари як: чохли, ремінці, кабелі, захисне скло, плівки, килимки - не поширюється! Відправка товару для гарантійного обслуговування, здійснюється за рахунок покупця.